تشخیص اصالت گوشی
نوشته شده توسط : alipour

برای تشخیص اصل یا قاچاق بودن موبایل حتمی هست خریدار ابتدا شناسه ۱۵ رقمی (IMEI) روی باکس دستگاه را به شماره‌ی ۷۷۷۷ اس ام اس نماید . همینطور می تواند با استعمال از کد دستوری #۷۷۷۷* و تعیین گزینه استعلام اصالت، قبلی از خرید و پرداخت هزینه، از اصالت تلفن همراه مطمئن شود .

بعد از آن موبایل یا تبلت خریداری گردیده باید در شبکه اپراتوری نیز فعال شود؛ بر این شالوده واجب می باشد خریدار کد فعال سازی (Activation Code) را هنگام خرید از فروشنده اخذ کند؛ به خریداران پیشنهاد می‌شود برای پیشگیری از هرگونه سوء به کارگیری احتمالی، کد فعال سازی را فورا به کارگیری و دستگاه را فعال کنند .

طراحی سایت در مشهد
سامانه همتا یا رجیستری تلفن همراه های هوشمند چه گونه استفاده کنیم برای راه‌اندازی نیز خریدار می بایست کد دستوری #۷۷۷۷* را شماره‌گیری کرده و عدد مربوط به مورد فعال سازی را گزینش کند . پس از آن شناسه بین‌المللی ۱۵ رقمی (IMEI) گوشی، کد فعال سازی مربوط به آن و شماره سیم‌کارتی را که می‌خواهد از آن به کارگیری نماید به ترتیب وارد ‌کند . پس از تائید داده ها وارد شده، پیام موفقیت‌آمیز بودن فرآیند، روی کاغذ موبایل قابل مشاهده است .

توجه: خریداران بایستی تمامی روند استعلام را خودشان انجام دهند و پس از اطمینان از اصالت گوشی زمینه نظر و رسمی و استاندارد بودن آن، تلفن یار قضیه نظر خود خریداری کنند .

تطبیق
شناسه گوشی با شناسه جعبه یک عدد دیگر از روند تشخیص اصل بودن موبایل تطبیق شناسه‌ی گوشی با کد درج گردیده روی جعبه‌ی دستگاه میباشد . بر این شالوده واجب هست خریدار کد دستوری #۰۶#* را شماره‌گری کرده و شناسه‌ی ۱۵ رقمی (IMEI) گوشی را دریافت کند . این کد بایستی با شناسه‌ی ثبت شده روی باکس دستگاه یک عدد باشد .

توجه: گوشی‌های دو سیم‌کارته دارنده دو شناسه IMEI و گوشی‌های یک‌سری سیم کارته دارنده یک سری IMEI هستند .

طراحی اپلیکیشن در مشهد

 روش شناسایی گوشی های رجیستر شده از سوی دیگر کاربران می بایست به این نکته دقت نمایند که پس از فعال سازی، تلفن هم پا صرفا روی سیم‌کارت فعال شده، قابلیت استعمال از شبکه را خواهد داشت و در صورتی که دارنده موبایل یا تجهیز بخواهد از سیم‌کارت دیگری به کار گیری کند بایستی مراحل انتقال بهره‌بردار را با شماره گیری کد دستوری #۷۷۷۷* و ارسال عدد مربوط به مورد انتقال بهره‌بردار انجام دهند؛ در غیر این‌صورت گوشی تلفن هم پا روی سیم‌کارت نو صرفا به بازه ۳۰ روز قابل استعمال خواهد بود .

درهمین حال گوشی‌های اپل که در هم اکنون حاضر در کانال اپراتورها فعال هستند، درصورت بده بستان سیم‌کارت می بایست فرایند انتقال مالکیت را انجام دهند .





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد , طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: